FAQ
We staan altijd voor je klaar
Bij de Fabrikrant® vinden we het ontzettend belangrijk dat je tevreden bent. Is er iets aan de hand met onze service?
Laat het ons meteen weten. We zorgen direct voor een gepaste oplossing.
Je kunt ons servicecentrum altijd mailen, whatsappen of bellen, maar misschien staat het antwoord op je vraag ook wel tussen de veel gestelde vragen hieronder.
Zodra je toegang hebt tot de webshop en/ of app kan je bestellen. Verzamel de goedkoopste producten in je winkelmandje en klik op bestel. De levering wordt verder afgehandeld door onze fulfilmentpartner. Betaling kan via Ideal of creditcard.
Onze huidige fulfilment partner voor de distributie van producten in Nederland is Dentalair Consumables B.V. uit Dordrecht. Mogelijk gaan wij op termijn met meerdere partners samenwerken.
Je kan je bestelling, 24 uur per dag, 7 dagen per week plaatsen.
De bezorgkosten zijn €5,95 per bestelling.
Als je je bestelling wilt retourneren klik dan op bijgaande link (De Fabrikrant haalt op) om je retouren verder af te handelen. Onze logistieke partner POSTNL zorgt dat de producten worden opgehaald. Je ontvangt natuurlijk van ons vervolgens een creditfactuur en terugbetaling.
Wij hanteren geen minimaal bestelbedrag. Voor álle deals geldt een maximaal aantal producten per bestelling. Dat aantal kan verschillen per deal. Voor alle acties geldt OP=OP. Je kan bestellen zolang de voorraad strekt.
Wij zoeken én vragen dagelijks alleen naar de beste deals bij onze fabrikanten. Prijsvergelijking is essentieel voor de Fabrikrant®. Als je nog goedkoper kan vinden, horen wij dit graag. Wij zoeken graag mee met betere aanbiedingen.
Onze flash deals zijn geldig zolang de voorraad strekt of tot de aangegeven looptijd is verstreken, afhankelijk van de aanbieding.
In tegenstelling tot wat je gewend bent, ontvang je de bestelling van deals niet altijd direct de volgende dag. Wij leveren uiterlijk 5 werkdagen na bestelling. Duurt dit langer neem dan contact op en stuur een email naar service@defabrikrant.nl.
Als er iets mis is met je bestelde product, neem dan direct contact met ons op via service@defabrikrant.nl. Wij zullen tot een gepaste oplossing komen.
Zeker weten. Je kunt er altijd van uitgaan dat we jouw gegevens uitsluitend gebruiken voor onze dienst. Met die gegevens kunnen we je bijvoorbeeld op de hoogte houden van de beste deals.
Het wachtwoord dat je invult, is geheim en alleen van jou. Het wachtwoord dat je kiest is privé en wordt niet in onze database opgeslagen.
Je kunt ons bereiken op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur op telefoon nummer: 078- 7009777.
Het handigst is om een email te sturen naar service@defabrikrant.nl .
Je kan je via onze app en onze webshop direct inschrijven voor dentale trainingen van fabrikanten. Met onze dentale trainingen willen we je niet alleen informeren, maar ook inspireren. Onze experts komen graag langs op de praktijk, maar we geven de trainingen ook op onze trainingslocatie in Dordrecht.
Onze krant wordt verspreid door onze fabrikanten en partners, maar je kan deze ook ontvangen door je gegevens bij ons achter te laten, klik op deze link 'abonneer krant'. In onze krant kan je je direct inschrijven voor interessante cursussen en events en vind je de laatste deals van fabrikanten. Onze krant geeft directe toegang tot de bron.
We komen heel regelmatig met nieuwe deals en dentale trainingen op de app. Nu kan het zijn dat je je app even moet “verversen” om deze te zien.
Dat doe je zo:
https://youtu.be/CeAZCHlW0ZU?si=_PW0hktOjsa71Gs6